لحظه های زندگیمون...

لحظه های زندگیمون...

از روز ازدواجمون به بعد....
لحظه های زندگیمون...

لحظه های زندگیمون...

از روز ازدواجمون به بعد....

عاشقانه شصت و یکم:یک هفته دیگر(س)

سلام بر همسر عزیز خودم 

این چند روز کمتر وقت میکنم بیام به وبلاگ سر بزنم 

بیشتر وقتم به درس خوندن و طی کردن مسیر دانشگاه و خونه میگذره 

از اون روز که رفتی پنج تا امتحان پشت سر هم داشتم 

باید اعتراف کنم درس خوندن همزمان تو دوتا دانشگاه خیلی سخته  

فقط منتظرم تا این یک هفته هم به خوبی تموم بشه تا یه تعطیلات متفاوتی رو شروع کنیم  

 

الان داشتیم با هم تلفنی صحبت میکردیم 

نمیدونم خسته بودی یا چیز دیگه آخه صدات و لحن صحبتت یه جور خاصی بود  

 

دلم واسه روی ماهت یه ذررررررررررررررررررررررررررره شده 

دوستت دارم عشقم 

 

 

روزهایـی کـه بـی تـو می گـذرد

گـرچه بـا یـاد تـوست ثـانـیه هـاش

آرزو بـاز می کـشد فـریـاد:

در کـنار تـو می گـذشت٬ ای کـاش!

عاشقانه شصتم: تعطیلات

سلام

چه تعطیلات خوبی بود

خوش گذشت خدا رو شکر که مادر بزرگت هم از بیمارستان مرخص شد

امیدوارم امتحاناتت رو به بهترین حالت ممکن بگذرونی

به امید دیدار مجددت میمونم...

راستی مینویسم که یادم نره شب اومدن که ماشینم خراب شد خیلی عصبانی شدم اگه بد حرف زدم منو ببخش...

عاشقانه پنجاه و نهم : امتحانات

سلام بر همسر مهربان

گرچه فاصله زیاده و ما دیر به دیر همدیگر رو میبینیم

اما این یه امتحانه خیلی سخت تر از امتحاناتی که داری میدی

پس تلاش کن توی هر دو امتحان سربلند بیرون بیای


عاشقانه دوستت دارم همسر باوفایم

عاشقانه پنجاه و هشتم:تولد(س)

سلام 

فقط اومدم بگم 

تولدم مبارک ...


تولدم مبارک ...


تولدم مبارک... 

  

 

 

عاشقانه پنجاه و هفتم: بیماری

سلام

همه کسایی که این متن رو میخونن

برای مادر بزرگ همسرم دعا کنید مریضیش خیلی سخت شده

من تحمل دیدن درد هیچ کس رو ندارم

.........................................................